пʼятниця, 5 червня 2020 р.

Живий куточок

                  Віртуальна інформаційна година
 На жаль, зараз №1 у дітей – це комп’ютерні ігри, які згубно впливають на їхній психоемоційний розвиток. Постійно перебуваючи у віртуальному світі діти забувають про  природу. Як навчити дітей піклуватися про природу, як зосередити їхню увагу на чомусь корисному та розвивальному? Бесіди, цікаві запитання, ідеї для спостереження за хатніми тваринами тощо — допоможуть закріпити й поглибити знання дітей, зацікавити їх детальніше ознайомитис з особливостями життя цих тварин, догляду за ними, з їхніми потребами, спонукати до пошуку інформації про них. Систематичні спостереження за природою  і доступність об’єктів сприяють розвитку конкретних уявлень про рослини і тварини. Залучення дітей до догляду за тваринами закладає основи дбайливого та відповідального відношення до живих істот, виховує любов до природи. 
Наші діти можуть порівняти життя тварин у природі та вдома, поміркувати, де і чому тваринам жити краще, які з них можуть жити поряд з людьми, а які — ні, дізнатися, як доглядають своїх улюбленців інші діти, поміркувати, як діяли б за описаних обставин вони. Не кожна дитина має можливість мати домашнього улюбленця кішку або собаку,  тому барвисті декоративні птахи, екзотичні рибки, невгамовні хом’ячки, морські свинки, овіяні легендами плазуни, чудернацькі комахи та різноманітні рослини привертають до себе увагу допитливих школярів. 
 Відгадайте загадку: МАЄ КРИЛА НЕ ЛІТАЄ, МАЄ РОТ  НЕ РОЗМОВЛЯЄ?  
 Це — золота рибка. Чарівна, яскрава, немов і справді казкова. Виявляється, вона — родичка звичайнісінького карася.