Як стати блогером?
Кожному, хто має справу зі Всесвітньою мережею, відомо слово «блог». Блог – це сайт чи сторінка в мережі Інтернет, де будь-яка людина може висловити свої думки, показати інтереси, захоплення, знання. Це онлайн-щоденник, який регулярно поповнюється текстами, зображеннями, відео або іншим контентом.
14 червня – Міжнародний день блогера. Ідея цього свята виникла у 2004 році. Відразу 500 людей з більш ніж 40 країн, об’єднавшись вияснили, що їм потрібен свій день – своєрідний символ дружніх стосунків між мережевими блогерами усього світу.
Працівники бібліотеки-філіалу №13 вітають всіх блогерів зі святом й дають деякі поради як стати блогером.
Блогер – це людина, яка веде блог, тобто розміщує в ньому відповідний контент. Першим блогом вважається сторінка творця Всесвітньої павутини Тіма Бернерса-Лі, де він публікував новини починаючи з 1992 року. А в 1999 році був запущений вебсервіс Blogger, який став першою у світі безоплатною блог-платформою, на якій можна було вести свій інтернет-щоденник без знань в програмуванні. Сукупність усіх блогів мережі називають блогосферою. За авторським складом блоги можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними) або суспільними (відкритими). Для донесення своєї думки блогери використовують соцмережі, окремі блог-платформи та створюють свої сайти.
Чому ж люди ведуть блоги та що це їм дає? Блогерство – це хобі чи професія? А головне - чи можна на блогерстві заробити?
Блогерство не вивчають в університетах, писати блоги може кожен. Їх ведуть політики, письменники, лікарі, бізнесмени, фітнес-тренери та звичайні домогосподарки. Їхня аудиторія вимірюється десятками, а подекуди й сотнями тисяч підписників. Хтось вважає це своїм хобі, хтось професією, а дехто - і тим, і іншим. Блоги - це спосіб спілкування зі своєю аудиторією. При цьому завдяки рекламі на блогах можна ще й заробити гроші, і часом - немалі. Зазвичай це відбувається так: є охочі просунути якусь ідею чи конкретний товар і вони готові заплатити за те, що їх згадають або напишуть про них. Можна просувати й власний продукт. Відеоблогери отримують гроші за показ реклами до, під час і після свого ролика на власному YouTube-каналі. Аби заробляти, треба постійно розвивати свої канали. На відміну від ЗМІ, блогери активно спілкуються зі своєю аудиторією. Ви можете прокоментувати їхні пости в соцмережах, запитати щось в особистому повідомленні чи висловити свою думку на сайті.
В Україні блогерство теж розвивається й стає дедалі популярнішим. З'являється все більше цікавих особистостей, які знаходять свою аудиторію. Аби не втратити підписників та популярність, блогери постійно мають пропонувати щось нове та креативне.
Як стати блогером? Успішному блогеру потрібні певні навички. Якщо ви впевнені, що можете сказати те, що зацікавить інших, тоді завжди знайдете однодумців. Лише щирість і відвертість зробить вас затребуваним у світі Інтернету. Теми, на які ви плануєте писати, мають бути актуальними, викладайте власні думки, використовуйте приклади з особистого життя, гумор в своїх статтях і у вас все вийде! Успіхів!
P.S. Колег бібліотекарів теж вітаємо з цим святом, адже ми теж ведемо бібліотечні сайти та блоги!
Коментарі
Дописати коментар